Egyszerű gyakorlatok meditációhoz.

A meditáció elkezdése

Ha otthon meditálsz, különíts el a szobádban egy félreeső sarkot, amelyet tökéletesen tisztává, szentté tudsz tenni – egy szent helyet, amelyet csak a meditációra használsz.

Legjobb korán reggel meditálni, amikor a légkör még nyugodt és békés. Az este egy másik jó időszak.
Ha a meditációt mindig ugyanabban az időpontban kezded, az segít leküzdeni az értelem fásultságát és csökönyösségét.
A meditációban nagyon fontos a helyes légzés. Próbálj olyan lassan és csendesen belélegezni, ahogy csak lehet, úgy, hogy ha valaki egy vékony cérnaszálat helyezne az orrod elé, az meg sem rezzenne. És próbálj még ennél is lassabban kilélegezni.

Sri Chinmoy útmutatásai alapján a szívre meditálunk, ami egy egyszerű és könnyen elsajátítható módja a meditációnak.

meditáció elkezdéséhez további segítség

 

Gyermek a kertben – meditációs gyakorlat

 

Örömláng a szívben – meditációs gyakorlat

 

Meditáció: kulcs a belső élethez

Itt és most kezdd el

Örömben élni

Értelem lecsendesítése

Tudat

Meditációs technikák